Оқу бағдарламалары - Академия физической культуры и массового спорта

Бакалавриат

Білім беру бағдарламасы:

6B11501 Жаттықтырушылық қызмет (спорт түрлері бойынша)

Білім беру бағдарламасының мақсаты:

Спорт түрлері бойынша спортшылардың нәтижелерін жақсартуға қабілетті, жаттықтырушылық қызметті ұйымдастыруда заманауи спорттық технологияларды және жаңа тәсілдерді меңгерген бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.

Мансаптық перспективалары:

- спорт түрлері бойынша жаттықтырушы;
- аға жаттықтырушы;
- жаттықтырушы-оқытушы;
- жеке жаттықтырушы;
- фитнес бойынша жаттықтырушы;
- спорттық дайындық маманы;
- спорт төрешісі;
- техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында спорттық бағыттағы пәндер оқытушысы;
- оңалту бойынша дене шынықтыру маманы;
- спорттық дайындық бойынша кеңесші.

Еңбек қызметінің салалары:

- балалар мен жасөспірімдер спорт мектептері (БЖСМ);
- олимпиадалық резервтің мамандандырылған мектептері;
- спорт түрлері бойынша клубтар мен федерациялар;
- ұлттық және өңірлік құрама командалар;
- фитнес-орталықтар мен спорттық-сауықтыру кешендері;
- жеке жаттығу клубтары;
- оңалту және сауықтыру мекемелері;
- спорт саласындағы басқару органдары (әкімдіктердің спорт бөлімдері, дене шынықтыру және спорт басқармалары);
- жеке кәсіпкер ретінде (жеке жаттықтырушылар, авторлық мектептер).

 

Перечень компетенций

Результаты обучения

1.

Способность понимать закономерности социального развития  общества, готовностью к самопознанию, коммуникативному обмену, освоению культурного наследия как фактора гармонизации личностных и межличностных отношений

  • Владеть базовыми знаниями в области определенных естественных, технических, социально-гуманитарных наук, способствующих формированию всесторонне и гармонично развитой личности, способной проявлять собственную гражданскую позицию.
  • Анализировать и обобщать знания о культурных богатствах, духовных ценностях, традициях и обрядах народов Казахстана и мира, выделять основные этапы и закономерности исторического развития видов спорта, спортивных игр, толерантно воспринимая социальные, этнические, конфессиональные и культурные различия.
  • Владеть языком на профессиональном уровне, позволяющем проводить научные исследования и осуществлять спортивную деятельность

2.

Способность применять знания по подготовке спортсменов по видам спорта

  • Уметь развивать физическую, техническую, тактическую и морально-волевую подготовку спортсменов по средствам теоретических и методических знаний и на основе научно-исследовательских результатов в области спорта
  • Уметь применять инновационные спортивные технологии, современные тренерские методики и инструменты искусственного интеллекта для повышения эффективности тренировочного процесса и анализа результатов в различных видах спорта.

3.

Способность ведения и продвижения  спортивной индустрии на международном уровне с применением знаний нормативно-правовых актов

4.

Способность проводить медико-биологический отбор и допуск к спортивной деятельности с обусловленными возможностями спортсменов

5.

Организация подготовки спортсменов (национальной сборной команды) к соревнованиям.

6.

Планирование учебного материала при подготовке к занятиям и  обеспечение безопасности  во время тренировок и спортивных состязаний.

  • Вести спортивный мониторинг и своевременно выявлять угрозы и степени опасности в период спортивной подготовки и на соревнованиях.

Білім беру бағдарламасы:

6B11502 Спорт және сауықтыру саласындағы нұсқаушы-әдіскер

Білім беру бағдарламасының мақсаты:

Дене шынықтыру және бұқаралық сауықтыру жұмысы саласында нұсқаушылық-әдістемелік қызметті жүзеге асыра алатын, әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттерге ие, жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

Мансаптық перспективалары:

- спорт клубының менеджері;
- спорттық әкімші;
- спорт мектебінің әдіскері;
- спорттық іс-шараларды ұйымдастырушы;
-спорт ұйымының басшысы.

Еңбек қызметінің салалары:

- балалар мен жасөспірімдер спорт мектептері (БЖСМ);
- олимпиадалық резервтің мамандандырылған мектептері;
- спорт түрлері бойынша клубтар мен федерациялар;
- өңірлік құрама командалар;
- фитнес-орталықтар мен спорттық-сауықтыру кешендері;
- жеке жаттығу клубтары;
- оңалту және сауықтыру мекемелері;
- спорттық бағыттағы пәндер оқытушысы (колледжде);
- спорт саласындағы басқару органдары (әкімдіктердің спорт бөлімдері, дене шынықтыру және спорт басқармалары);
- жеке кәсіпкер ретінде (жеке жаттықтырушылар, авторлық мектептер).

Білім беру бағдарламасы:

6B11503 Qazaq kuresi бойынша жаттықтырушы-педагог

Білім беру бағдарламасының мақсаты:

Бакалавриат / Qazaq kuresi бойынша заманауи спорттық технологиялар мен инновациялық тәсілдерді меңгерген, озық жаттығу әдістері арқылы спортшылардың нәтижесін арттыра алатын жаттықтырушы-педагогтарды даярлау.

Мансаптық перспективалары:

- Qazaq kuresi бойынша жаттықтырушы-педагог;
- ұлттық спорт түрлері бойынша жаттықтырушы-педагог;
- Qazaq kuresi бойынша әдіскер;
- дене оңалтуы және бейімделген дене шынықтыру бойынша маман;
- спорттық бағыттағы пәндер оқытушысы (колледжде);
- ұлттық құрама командалар спортшыларын даярлау жөніндегі маман;
- дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік қызметкер (әкімдіктердің спорт бөлімдері мен спорт басқармаларында);
- жеке кәсіпкер мәртебесінде жаттығу студиясының немесе спорттық секцияның басшысы.

Еңбек қызметінің салалары:

- балалар мен жасөспірімдер спорт мектептері (БЖСМ);
- олимпиадалық резервтің мамандандырылған мектептері және оқу-жаттығу орталықтары;
- ұлттық күрес түрлері, соның ішінде Qazaq kuresi бойынша спорт клубтары, федерациялар және ассоциациялар;
- күрес және басқа жекпе-жек түрлері бойынша ұлттық және өңірлік құрама командалар;
- ұлттық спорт түрлері саласында жұмыс істейтін фитнес-орталықтар, спорттық-сауықтыру кешендері, мектептер мен секциялар;
- оңалту, бейімделген және сауықтыру мекемелері;
- дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру бағдарламаларын іске асыратын колледждер мен оқу орындары;
- дене шынықтыру және спорт саласындағы басқару органдары мен мекемелері;
- жеке жаттықтырушы, Qazaq kuresi бойынша авторлық мектеп немесе секция негізін қалаушы ретінде кәсіпкерлік қызмет.

Білім беру бағдарламасы:

6B11504 Спорттық реабилитация

Білім беру бағдарламасының мақсаты:

Бакалавриат / спорттық оңалту саласында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, олар спортшылардың қалпына келуін және сауықтыруын қамтамасыз ету үшін заманауи қалпына келтіру және сауықтыру технологияларын меңгерген, сондай-ақ оңалту процесін ұйымдастыруға жаңа тәсілдер енгізе алатын, спортшылардың функционалдық мүмкіндіктерін қалпына келтіру мен арттыруда тиімді көмек көрсетуге қабілетті.

Мансаптық перспективалары:

- спорттық оңалту және қалпына келтіру жаттықтырушысы;
- аға жаттықтырушы;
- жаттықтырушы-оқытушы;
- жеке жаттықтырушы;
- фитнес жаттықтырушысы;
- спорттық дайындық маманы;
- спорт төрешісі;
- спорттық бағыттағы пәндер оқытушысы (колледжде);
- оңалту дене шынықтыруы маманы;
- спорттық дайындық жөніндегі кеңесші.

Еңбек қызметінің салалары:

- балалар мен жасөспірімдер спорт мектептері (БЖСМ) қалпына келтіру бөлімдері;
- олимпиада резервінің мамандандырылған мектептері және спортшыларды даярлау орталықтары;
-спорт клубтары мен федерациялары;
- ұлттық және аймақтық құрама командалары;
-фитнес-орталықтар және спорттық-сауықтыру кешендері жарақаттан кейінгі немесе профилактикалық қалпына келтіру қызметтері;
-қалпына келтіру және сауықтыру мекемелері, санаторий-курорттық ұйымдар және қалпына келтіру орталықтары;
-оқу орындары (колледждер) - спорттық-реабилитациялық бағыттағы пәндер оқытушысы ретінде;
-спорт саласындағы басқару органдары (акиматтардың спорт бөлімдері, дене шынықтыру және спорт басқармалары).

Білім беру бағдарламасы:

6B11505  Киберспорт (Esport)

Білім беру бағдарламасының мақсаты:

Түрлі деңгейдегі киберспорт (Esport) жарыстарына тиімді қатыса алатын, жаттығу процесін ұйымдастыра білетін, ойын стратегияларын талдай алатын, психологиялық тұрақтылық пен командалық жұмысты дамытуға қабілетті, сондай-ақ киберспортты кәсіби және әлеуметтік қызмет ретінде ілгерілету мен дамытуға ықпал ете алатын жоғары білікті спортшылар мен жаттықтырушыларды даярлау.

Мансаптық перспективалары:

- киберспорт бойынша жаттықтырушы;
- киберспортшы (кәсіби ойыншы);
-киберспорттық командалар мен матчтарды талдаушы (аналитик);
- киберспорттық іс-шаралар мен турнирлерді ұйымдастырушы;
- киберспортшылардың физикалық және психологиялық дайындығы бойынша маман;
- киберспорт клубының немесе командасының менеджері;
- спорт мектептері мен орталықтарында киберспорт бойынша инструктор;
- цифрлық спорт саласындағы жастармен жұмыс жөніндегі маман;
- стример, киберспорттық комментатор (кастер);
- киберспорт саласындағы бағдарламаларды әзірлеу жөніндегі әдіскер.

Еңбек қызметінің салалары:

- киберспорт бойынша мамандандырылған спорт мектептері мен дайындыу орталықтары;
- цифрлық спорт және инновациялық спорт түрлері орталықтары;
- киберспорт саласындағы турнирлер, чемпионаттар және басқа іс-шараларды ұйымдастыратын ұйымдар;
- «цифрлық спорт» бағыты бойынша фитнес-орталықтар мен спорттық-сауықтыру мекемелері;
- дене шынықтыру, спорт және жастар саясаты саласындағы басқару органдары;
- білім беру ұйымдары (қосымша немесе спорттық білім беру саласында);
- жеке жаттықтырушы практикалары, стримерлік және аналитикалық студиялар;
- киберспорттық контентпен жұмыс істейтін медиа-компаниялар мен платформалар;
- киберспорт индустриясы үшін өнімдер мен қызметтер әзірлеумен айналысатын стартаптар мен коммерциялық ұйымдар.

Білім беру бағдарламасы:

6B01403 Үстел спорт түрлері бойынша педагог - жаттықтырушы (тоғызқұмалақ, шахмат)

Білім беру бағдарламасының мақсаты:

Заманауи білім беру технологияларын және оқытудың жаңа тәсілдерін меңгерген, озық спорттық технологиялардың көмегімен спортшылардың нәтижелерін жақсартуға қабілетті педагог-жаттықтырушыларды даярлау.

Мансаптық перспективалары:

-дене шынықтыру бойынша жаттықтырушы-оқытушы;
- үстел спортының спорт пәндері бойынша жаттықтырушы;
- үстел спортының спорт түрлері бойынша дене тәрбиесі бойынша нұсқаушы-әдіскер;
- үстел спортының спорт түрлері бойынша спорттық іс-шаралар менеджері;
-  техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы спорттық пәндер оқытушысы;
- жеке жаттықтырушы;
- жеке авторлық мектебінің негізін қалаушы (авторы).

Еңбек қызметінің салалары:

- жалпы білім беру мекемелері;
- балалар мен жасөспірімдер спорт мектептері (БЖСМ);
- олимпиадалық емес спорт түрлері бойынша мамандандырылған мектептер;
- спорт клубтары мен шахмат федерациялары;
- аймақтық құрама командалар;
- шахматтан жеке спорт ұйымдары;
- техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары;
- жеке кәсіпкер (жеке жаттықтырушы, авторлық мектептер құру).

 

Құзыреттер тізбесі

Оқу нәтижелері

1.

Қоғамның әлеуметтік дамуының заңдылықтарын түсіну қабілетін, өзін-өзі тануға, коммуникативтік өзара іс-қимылға және мәдени мұраны тұлғалық әрі тұлғааралық қатынастарды үйлестіру факторы ретінде игеруге дайындығын 

  • Кәсіби қызмет шеңберінде гуманитарлық бағытты, мәдени және дене дамуын қалыптастыру үшін жалпы әлеуметтік білімді қолдану.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізуге және білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде тілді меңгеру. 

2.

Педагогика мен тәрбие теориясы жөніндегі білімді педагогикалық және жаттықтырушылық қызметінде қолдана білу қабілеті.

  • Оқыту мен білім беруге ықпалы тұрғысынан үстел үсті спорт түрлері бойынша инновациялық білім беру технологиялары мен заманауи жаттықтырушылық әдістемелерді қолдана білу
  • Үстел спорт ойынын оқытуда тәрбиенің әдіснамалық тәсілдері мен педагогикалық әдістерін қолдану.

3.

Үстел спорт түрлері саласындағы халықаралық қызметті нормативтік-құқықтық білім негізінде жүзеге асыру және ілгерілету қабілеті.

  • Халықаралық-құқықтық нормалар мен актілерді білу, үстел спортының әлеуеті арқылы мемлекеттік мүдделерді ілгерілету үшін халықаралық аренада диалог жүргізу дағдыларына ие болу. 
  • Спорттық құқық және төрешілік рәсімдер бойынша білімдері негізінде спорттық қызметті ұйымдастыру және үстел спорты түрлері индустриясын ілгерілету бойынша басқарушылық құзыреттерді қолдану.

4.

Спортшылардың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, медико-биологиялық іріктеу жүргізу және спорттық қызметке қатысу мүмкіндігін айқындау қабілеті.

  • Инклюзивтілікті, нутрициологияны, фармакологияны және қоршаған спорттық ортаны ескере отырып, таңдаған спорттық қызметін жүзеге асыру жағдайында спортшы денесінің функционалдық дайындығын қамтамасыз ету үшін жалпы спорттық медицина саласындағы білімін қолдану.

5.

Спортшының жеке физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне негізделген үстел үсті спорт түрлері бойынша кәсіби оқыту құзыреттілігі.

  • Қолданбалы ғылымды пайдалана отырып, кәсіби және жеке мақсаттарға қол жеткізуді, спортшылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, стратегиялық тұжырымдамаларды қолдануды қамтамасыз ету бойынша оқыту әдістерін қолдану.
  • Дене шынықтыру мен спортта өлшеу, спортшының жағдайын және оның нәтижелерін, сондай-ақ оның жарыстардағы мінез-құлқын болжау.

Білім беру бағдарламасы:

6B01406 Бейімдік дене тәрбиесі педагогы

Білім беру бағдарламасының мақсаты:

Педагогикалық және спорттық-сауықтыру қызметі саласында әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктері бар қазіргі қоғамда жоғары білікті және бәсекеге қабілетті бейімдік дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау.

Мансаптық перспективалары:

- бейімдік дене тәрбиесі және спорт бойынша жаттықтырушы-оқытушы;
- бейімдік дене тәрбиесі және спорт бойынша нұсқаушы-әдіскер;
- бейімдік дене тәрбиесі бойынша әдіскер (маман); 
- дене шынықтыру және спорт нұсқаушысы.

Еңбек қызметінің салалары:

- жалпы білім беру мекемелері;
- арнайы (түзету) білім беру ұйымдары;
- бейімдік дене тәрбиесі және спорт ұйымдары;
- медициналық-әлеуметтік және реабилитациялық мекемелер;
- дене шынықтыру мен спорт, білім беру және әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті басқару органдары;
- инклюзивті жобаларды іске асыратын қоғамдық және коммерциялық емес ұйымдар.

 

Құзыреттер тізбесі

Оқу нәтижелері

1.

Кәсіби қызметінде инновациялық коммуникациялық және ақпараттық технологиялармен жұмыс істей білу

  • Қазақ, орыс және шетел тілдерінде коммуникативтік қабілеттерін көрсету, бейімдік дене тәрбиесі саласындағы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін оқушыларға өз ойлары мен талаптарын қисынды түрде дұрыс білдіру.
  • Инновациялық-білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгеру, дене шынықтыру және спорт саласында құқықтық және кәсіпкерлік білімді қолдана білу.

2.

Кәсіби және әлеуметтік қызметте қоғам дамуы тарихындағы философиялық, әлеуметтік-саяси, гуманитарлық білімдер мен мәдени мұраны қолдана білу

  • Өзінің азаматтық ұстанымын көрсете алатын жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір жаратылыстану, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.
  • Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру, спорттық ойындардың тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау.

3.

Адамның жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып,  бейімдік дене шынықтыру саласында анатомиялық-физиологиялық, психологиялық-педагогикалық білімдерді кәсіби қызметте қолдана білу

  • Дене шынықтыру бойынша оқу, сыныптан тыс және мектептен тыс іс-шараларды ұйымдастыру кезінде  бейімдік дене тәрбиесі  негіздері туралы психологиялық-педагогикалық білімді қолдану, оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктері мен олардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларына кешенді мониторинг жүргізу.
  • Дене шынықтырумен және спорттық іс-әрекетпен айналысатын тұлғалардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.

4.

Бейімдік  дене шынықтыру саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлап, жүргізе білу, олардың нәтижелеріне талдау жасау, сондай-ақ  бейімдік  және сауықтыру дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен құралдарын тиімді пайдалана білу

  • Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оңалтуға және бейімдеуге бағытталған бейімдік, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану.
  • Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу,  бейімдік дене тәрбиесі  саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, спорттық метрология, педагогикалық өлшемдер мен бақылау негіздеріне сүйене отырып, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын, оның ішінде озық педагогикалық тәжірибе негізінде айқындау.

5.

Бейімдік  дене шынықтыру саласында ұйымдастырушылық, білім беру және тәрбие жұмысын жүзеге асыра білу

  • Білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін айқындау және оқушыларда адамгершілік-этикалық құндылықтарды қалыптастыру үшін тәрбие іс-шараларын жүргізу.  

6.

Білім алушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қабілеттерін ескере отырып, негізгі және ұлттық спорт түрлері мен спорттық ойындар бойынша оқытудың тиімді әдістемелерін анықтай білу

  • Мектептегі базалық спорт түрлерінің негіздерін меңгеру, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемелерін қолдану, спортпен шұғылданушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, белгілі бір спорт түрі бойынша оқыту және сабақтан тыс қызметті ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын айқындау.
  • Оқу нәтижелеріне мониторинг жүргізу және оқудағы тәуекелдерді анықтау үшін оқушылардың білім жетістіктерін бағалау құралдарын әзірлеу.

7.

Балалардың физикалық қабілеттерін зерттей білу, спорттық-сауықтыру үдерісін тиімді жоспарлап, басқару, сауықтыру-реабилитациялық қызметті ұйымдастыра білу, сондай-ақ білім алушылардың физикалық дайындығы деңгейін бағалай білу

  • Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жеткіншектер мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми негізделген басқару, басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін көрсете отырып, физикалық өзін-өзі жетілдіруді жүзеге асыру.

Білім беру бағдарламасы:

6B01407 Дене шынықтыру және спорт (IP)

Білім беру бағдарламасының мақсаты:

Қоғамды сауықтыру және сапалы білім беруді қамтамасыз ету бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде дене шынықтыру мұғалімдері мен спорт жаттықтырушыларын даярлау және Қазақстан Республикасының Тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізуге жәрдемдесу

Мансаптық перспективалары:

- дене шынықтыру мұғалімі (оқытушысы) ;
- спорт түрінен жаттықтырушы (футбол, волейбол, баскетбол және т. б.);
- дене шынықтыру және спорт нұсқаушысы;
- дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырушы;
-реабилитолог-нұсқаушы;
- бейімделетін дене шынықтыру маманы.

Еңбек қызметінің салалары:

- жалпы білім беретін мектептер мен гимназиялар;
- техникалық және кәсіптік білім беру колледждері мен мекемелері;
- спорт мектептері мен секциялары;
- фитнес-орталықтар және спорттық-сауықтыру кешендері;
- спорт федерациялары мен клубтары;
- спорт саласындағы басқару органдары (білім бөлімдері, дене шынықтыру және спорт басқармасы);
- оңалту және бейімделген дене шынықтыру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдар;
- жеке жаттықтырушылар практикасы және авторлық мектептер.

Оқыту нәтижелері

1.

Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіруге, Қазақстан тарихы оқиғаларының себептері мен салдарын талдауға, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді, қоғамдық сана мен өнеркәсіптік өндірісті экологияландыруды, табиғатты ұтымды пайдалануды және мемлекеттің  тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу мәнмәтінінде қауіпсіз өмір салтын қамтамасыз ететін дүниетанымдық ұстанымдар мен философия білімі негізінде қоршаған шындықты бағалауға қабілетті.

2.

Әлеуметтік-саяси, экономикалық, құқықтық білім, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік дағдылар негізінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамытуға, сондай-ақ жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.

3.

Зерттеу әдіснамасын таңдауды жүзеге асыруға, жаңа білім алу үшін әртүрлі ғылыми әдіс пен тәсілді қолдануға және өз қызметінде әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияның түрін: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуға арналған бұлтты және мобильді қызметтерді қолдануға қабілетті.

4.

Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік коммуникацияның әртүрлі саласында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда қарым-қатынас жасауға және сындарлы қарым-қатынастар құра отырып және жаһандық кәсіптік білім беру қоғамдастығына қатыса отырып, түрлі кәсіптік желілік қауымдастықтарда офлайн және онлайн жұмыс істеуге қабілетті.

5.

Білім алушылардың әртүрлілігін ескере отырып, бұл ретте олардың психологиялық игілігін қамтамасыз ете отырып және оқытуды қолдау үшін әртүрлі цифрлық ресурсты пайдалана отырып, базалық психологиялық-педагогикалық, жаратылыстану-ғылыми және пәндік-әдістемелік білім негізінде білім беру ортасының әртүрлі түрлеріндегі оқыту процесін педагогикалық маңызды түрде әзірлеуге, енгізуге, бағалауға және дамытуға қабілетті.

6.

Адамның физикалық, психикалық, психомоторлық дамуының өзара байланысын, физикалық дайындықтың шаршау мен эмоционалдық стресстерге төзімділікке әсерін білу негізінде адамның спорттық іс-әрекеті мен физикалық белсенділігін психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыруға қабілетті; сабақ барысында және жарыстарға дайындық кезінде оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеру; шамадан тыс жұмыс, психологиялық шамадан тыс жүктеме, стресс, эмоционалдық күйіп қалу белгілерін анықтау. арнайы оқу және бәсекелестік процестер; психикалық жағдайларды оңтайландыру үшін өзін-өзі реттеудің психотехникасын үйрету.

7.

Адам ағзасының жұмыс істеуінің анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық негіздерін, жарақаттар мен аурулардан кейінгі алдын алу мен оңалтуды білу негізінде олардың тиімді өмір сүруін қамтамасыз ету үшін әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың игілігін дене шынықтыру және спорт құралдарымен қолдауға қабілетті.

8.

Спортпен шұғылданатын тұлғалар, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі тұлғалар контингентінің жыныстық-жас және жеке айырмашылықтарын ескере отырып, оқу, сауықтыру және оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін және сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ететін білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын құруға қабілетті.

9.

Спортпен шұғылданатын тұлғалардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке айырмашылықтары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, спорт түрлері бойынша жарыстарды, дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық іс-шараларды және басқа да қозғалыс рекреациясының түрін жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.

10.

Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатындардың оқыту, дайындық және жаттығу нәтижелерін жыныстық-жас ерекшеліктеріне, жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне, сондай-ақ спорттық біліктілік деңгейіне сәйкес бағалауға қабілетті.

11.

Пәнаралық деңгейді қоса алғанда, дене шынықтыру және спорт саласында қолданбалы зерттеулерді дербес бастауға және жүргізуге, зерттеу әдіснамасы мен ғылыми этика негізінде зерттеулердің дизайнын құрастыруға, спортшылардың дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, теориялық және басқа да даярлық түрлерінің көрсеткіштерін өлшеу мен Бақылаудың метрологиялық негізделген құралдары мен әдістерін қолдануға, бәсекеге қабілетті және жаттығу жүктемелерін көзбен көріп, ұсынуға қабілетті жұртшылықтың зерттеу нәтижелері.

12.

Өзінің физикалық денсаулығы мен қозғалыс белсенділігіне, нутрициологиясына қамқорлық жасауға байланысты тәжірибеде мақұлданатын және іске асырылатын мінез-құлық нормаларын, дене шынықтыру мен спортқа оң мотивациялық-құндылық қатынасын қалыптастыруға; салауатты өмір салты және дене шынықтырумен өз бетінше айналысу арқылы өзінің толыққанды кәсіби және әлеуметтік қызметін қолдауға және қамтамасыз етуге қабілетті.

Магистратура

Қолдану саласы: 7M04101 - «Спорт менеджменті» білім беру бағдарламасы ғылыми-педагогикалық бағыттағы білім беру бағдарламасының түлегіне қажетті негізгі құзыреттерді қалыптастырудың жаңа тәсілін ұсынады.
Білім беру бағдарламасы магистранттарды ұйымдық және басқарушылық, өндірістік-басқарушылық, талдамалық, ғылыми-зерттеу, сараптамалық-кеңес беру, білім беру (педагогикалық), оқу-әдістемелік жұмыстарды орындауға дайындайды.
Білім беру бағадарламасының мақсаты –  спорт индустриясы саласында басқару стратегияларын әзірлеу және өзгерістерді болжауда ресурстарды оңтайлы қолдана отырып, басқару құралдарының технологияларын меңгерген магистранттарды даярлау.
Кәсіби қызмет объектілері басқару органдары мен инфрақұрылымдарды, орта арнаулы және жоғары оқу орындарын, ғылыми орталықтарды, ғылыми-зерттеу және сараптамалық-кеңес беру ұйымдарын, сондай-ақ ведомствоаралық, өңіраралық және халықаралық ғылыми-техникалық мекемелерді қамтиды.

Құзыреттер тізімі

Оқыту нәтижелері

- Педагогикалық қызметтегі соңғы жетістіктерді практикада іске асыру, ғылыми зерттеулер саласында өз білімін кеңейту және тереңдетеу.

  • Дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді зерделеп, пәнаралық сипаттағы ғылым дамуының қазіргі заманауи кезеңіндегі негізгі проблемаларды  талқылайды және оны өзінің кәсіби қызметінде пайдалана алады.
  • Жоғары білім беру саласында белсенді оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын меңгереді және іскерлік қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын қолданады.

- Жалпы мәдени және кәсіби деңгейін дамыту және жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше меңгеру

  • Негізгі кәсіби қызмет салаларында зерттеудің қолданбалы заманауи әдістері мен тәсілдерін пайдаланады, зерттелетін процестердің цифрлық трансформациялау тетіктерін қолданып, сондай-ақ алынған нәтижелерді сараптап бизнес модельдерді әзірлейді,.

- Бизнес идеяларын қалыптастыру, бизнес тұжырымдамаларын жетілдіру және жаңарту, бизнес-жоспарларды әзірлеу және әртүрлі қызмет салаларында бизнес-жобаларды жүзеге асыру қабілеті

  • Тәуекелдерді бағалау мен азайтуды ескере отырып, бизнес тұрғысынан спорт саласына қатысты стратегиялық, жаһандық және объективті көзқарастары бар.
  • Инновациялық идеяларға, бизнес-жоспарларға және бизнес жобаларға негізделген спорт ұйымдарында кәсіпкерлік дағдыларды қолдана алады, нарық мүмкіндіктеріне негізделген жаңа өнімдер мен бизнес үшін маркетингтік стратегияларды қолдана алады.

- Белгісіздік жағдайында компаниядағы қаржылық өзгерістерді басқару, спорт саласын құқықтық реттеуге қатысты мәселелерді шешу мүмкіндігі

  • Спорт ұйымының қаржылық есебін жүргізе алады және спорт нысандары мен спорттық шараларды тиімді басқаруды оңтайландырады
  • Спорттық ұйымдарды реттейтін мемлекеттік органдармен байланыс жасай алады, спорттық даулар бойынша оңтайлы заңды шешімдер қабылдай алады

Модульдер / пәндер каталогы

Модуль атауы

Пәннің атауы

Пәннің сипаттамасы

Магистерлік дайындықтың әдістемесі

Шетел тілі (кәсіби)

Курс академиялық жазу нормаларын оқытуға, сыни талдау дағдыларын дамытуға, кәсіби саладағы ғылыми шолуларды, жоғары базалық стандарт деңгейінде (С1) зерттеу тақырыптары бойынша аналитикалық есептер құрастыруға, мәдениетаралық коммуникация мен коммуникативті құзыретті дамытуға бағытталған.

Жоғары мектеп педагогикасы

Курстың мақсаты – жоғары білім беру жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, оқу үдерістерін басқару принциптерін меңгеру, сонымен қатар білім беруді ұйымдастыру саласындағы заманауи технологияларды меңгеру.

Ғылым тарихы және философиясы

Курс магистранттарда философиялық, әдістемелік және пәнаралық дағдыларды, ғылыми ойлау мәдениетін дамытуға, аналитикалық қабілеттерін және зерттеушілік әрекетін дамытуға бағытталған.

Басқару психологиясы

Бұл курс менеджерлер мен көшбасшыларға жұмыс орнындағы топтық мінез-құлық туралы нақтырақ және тереңірек түсінуге көмектесуге бағытталған. Бұл пән жұмыс өнімділігіне, жұмыстағы күйзеліске, қызметкердің зиянды психологиялық модельдерінің алдын алу мен бақылауға, мотивациялық күштерге, жұмысқа қанағаттануға, жанжалдарды шешуге, кәсіби этикаға, мәдени әртүрлілікке, тұлғалық айырмашылықтарға және жұмыс орнындағы басқа маңызды факторларға бағытталған.

Спортты насихаттау және кәсіпкерлікті жоспарлау

Спорттағы бизнес-модельдер және стратегиялық жоспарлау

Бұл курс студенттерді бизнес модельдерінің негіздерімен таныстырады. Курс стратегиялық шешімдер қабылдау үшін бизнестің функционалдық операцияларын және қоршаған ортаны зерттейді. Магистранттар спорт менеджменті саласында стратегияларды әзірлеуді және зерттеу нәтижелерін тұжырымдауды үйренеді.

Спорт бизнесін интернационалдандыру

Бұл курс спорт бизнесі менеджерлерін спорт әлемінің қыр-сырына дайындауға көмектеседі. Курс магистранттарды халықаралық нарықта спорт бизнесін жүргізудің көптеген аспектілерімен мұқият таныстыруға арналған. Халықаралық спорт бизнесінің  нақты мысалдарын қолдана отырып, магистранттар халықаралық контексте спорт бизнесін жүргізудің әртүрлі мәселелерін терең түсінеді.

Спорттық инфрақұрылым мен іс-шараларды басқару

Магистранттар спорт инфрақұрылымының іске асушылығы мен тұрақтылығына қатысты тақырыптарды оқиды. Осы курс аясында қызметті жоспарлау және жедел басқаруға дейінгі объектіні іске асыру, жобалау, қаржыландыру және құру мәселелері қарастырылады. Магистранттар объектілерді пайдалану мен басқарудың практикалық жағын қарастырады және объект менеджерінің динамикалық рөлі туралы түсінік қалыптастырады.

Спорттағы кәсіпкерлік

Курс спорт саласындағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін, кәсіпкерлік ұйымды қалыптастырудың әртүрлі аспектілерін қарастырады және спорт индустриясы саласындағы кәсіпорынды ұйымдастырудың алдын ала кезеңін, бәсекені коммерцияландыруды модельдейді.

Спорттық маркетинг және жылжыту

Бұл курс тұтынушылар базасын нығайтуға, жанкүйерлер базасын кеңейтуге, спортқа жаңа демеушілерді тартуға және бар демеушілермен күшті бағдарламалар жасауға бағытталған. Курс спорттық ребрендингті, стратегиялық маркетингті, баға белгілеу, тұтынушылардың мінез-құлқын, жылжытуды және жарнаманы қамтиды.

Спорттағы Еvent-менеджмент

Курсты оқу барысында магистранттар сметаны құруды, артық жұмсалған жағдайда демеушілерді тарта отырып бюджетті оңтайландыруды үйренеді. Оқиға кірісін арттыру үшін сауда иірімін құру және оқиғаларды жылжыту жолын біледі. Іс-шараларды атқарушы органдармен үйлестіруді, полиция мен дәрігерлердің көмегімен оқиғалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді; жылдық және ағымдағы жоспарлар бойынша іс-шаралар жоспарын жасау, компания ішінде корпоративтік спорт мәдениетін енгізуді үйренеді.

Спорттық жобаларды қаржылық-құқықтық жағынан дамыту және оны цифрлық трансформациялау

Адам ресурстарын басқару және командалық жұмыс

Курс еңбек психологиясының, персоналды басқарудың, құқықтың, бизнесті ұйымдастырудың, кәсіптік оқытудың және еңбек қатынастарының элементтерін қарастырады, сонымен қатар кейбір озық коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған.

Спорт индустриясындағы цифрлық трансформация

Курс цифрлық платформалар мен экожүйелерді құру принциптерін, цифрлық трансформация стратегиясын жоспарлау мен әзірлеуді, цифрлық трансформация кезеңдері мен қадамдарын құруды қарастырады.

Спорт индустриясындағы инновациялық менеджмент

Бұл пән аясында магистранттар спорт саласындағы инновацияларды басқару стратегиялары мен әдістерін зерделейтін болады. Олар спорт индустриясында инновацияларды әзірлеу және енгізу тұжырымдамаларымен танысады және спорттағы инновациялық тәсілдердің сәтті тәжірибелері мен мысалдарын зерттейді. Магистранттар сонымен қатар спорт индустриясындағы заманауи үрдістер мен сын-қатерлерді талдап, инновациялар мен спорт ұйымдарының тұрақты дамуын ынталандыру стратегияларын әзірлейтін болады.

Спорт ұйымдарындағы қаржылық менеджмент

Ұсынылған пән қаржыны, қорларды, инвестициялық ұсыныстарды басқарудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, спорттық ұйымдарда қаржы ресурстарын тарту және орналастыру мүмкіндіктері туралы негізгі және маңызды түсініктерді қалыптастырады.

Спорт құқығы және келісімшарттық келіссөздер

Курс спорт аренасында туындайтын мәселелерді қарастырады және олардың заңды маңыздылығын анықтайды, сонымен қатар спорт дауларының түрлерін, спорт соты мен спорт арбитражының мәні мен сипатын жіктейді. Спорттық-жарыстық қызметте жеке тұлғалардың кәсіби қызметі шеңберінде туындайтын еңбек қатынастарын талдайды.

Жобаларды басқару

Бұл курс магистранттарға жобаларды басқару принциптерінің негіздерін, оның әдістерін және әртүрлі жобаларды үйлестіруге қатысты заманауи стандарттарды береді. Бұл курстың түлектері жобаның бүкіл өмірлік циклі кезінде оны сәтті басқару үшін қажетті біліммен, құралдармен және әдістермен, сондай-ақ жобаларды басқару институты (PMI) мойындаған терминологиямен танысады.

Спорттағы GR және PR менеджмент

Бұл курста компанияның өсуінің, бизнес пен биліктің сауатты құрылған өзара іс-қимылының маңызды рөлі қарастырылады. Курс мемлекеттік және өзін-өзі басқару ұйымдарымен коммуникативтік қызметтің нысаны ретінде GR базалық әдіснамасы мен практикалық құралдарын игеруге мүмкіндік береді. Спорт ұйымының PR стратегиясы мен брендингін, PR жобалары мен шығындарын тиімді басқаруды қарастырады.

Ғылыми-зерттеу модулі

Қолданбалы зерттеу әдістері және спорт статистикасы

Бұл курс спорт менеджменті мен спорт саласындағы зерттеулерде қолданылатын әдістер мен тәсілдерді қарастырады. Ол проблемаларды таңдау, әдебиеттерді шолу, әдістеме және статистикалық мәселелер бойынша зерттеу түрлерін қамтиды.

Сотрудничество